יום שבת, 28 בדצמבר 2013

טיפול באקנה למתבגרות

טיפול באקנה לנערות מתבגרות

טיפול באקנה שיתאים לבת המתבגרת שלכם

אם הבת שלכם מתחילה עכשיו את גיל ההתבגרות ואתם כבר מזהים אצלה את אותם פצעי הבגרות שגם אתם סבלתם מהם לפני שנים, אז אין ספק שאתם צריכים לעזור לה להתמודד עם הסיטואציה הזאת. פצעי הבגרות הידועים עונים לשם אקנה, ואם עד היום לא ידעתם אז כדאי שתדעו שיש טיפול באקנה שיכול לשפר פלאים את המצב. הטיפולים שאפשר לעשות כנגד אקנה יוכלו לעזור לבת שלכם בצורה מושלמת ואתם תראו שאחרי תקופה מסוימת של התמדה ושל השגחה על המצב, הפנים שלה יחזרו להיות יפים וחלקים כמו בעבר, כי היום זה כבר לא גורל לחיות עם הפצעונים הללו. בנוסף לכך, כדאי לכם לדעת שחשוב ביותר לעשות טיפולים שונים באקנה כיוון שאקנה שאינו מטופל בצורה מושלמת בגיל צעיר עלול להשאיר צלקות לשנים רבות וזה חבל.

בוחרים איזה טיפול באקנה לעשות

כפי שהוזכר, ישנם לא מעט טיפולים כנגד אקנה שהבת שלכם יכולה לנסות, אך הדבר הראשון שכדאי להקפיד עליו זו פשוט על ההיגיינה האישית שלה. חשוב להבין שהיגיינה אישית זה לא רק לנקות את הפנים מספר פעמים ביום אלא זה הרבה מעבר לכך, וזה כולל גם את האיפור שהבת שלכם משתמשת בו וגם את הקרמים שהיא מורחת. מצד אחד זה נכון שהקרמים השונים נותנים לחות לעור ושומרים עליו, אך מצד שני, לא כדאי להשתמש בקרמים מבושמים כיוון שהבישום הזה למעשה חוסם את החמצן אל תאי העור וכך הם אינם נושמים. לכן טיפול באקנה זה קודם כל השגחה על ניקיון והיגיינה, ובנוסף לכך, אכילה נכונה ובריאה יכולה לעזור. ככל שהתפריט הוא יותר מאוזן וכולל הרבה פחות שומנים כך אפשר להשפיע לטובה על מצב הפצעונים ולכן זה בפירוש חלק ממה שעליו כדאי לכם להקפיד עם הבת שלכם.

עוברים לטיפולים חזקים יותר


יש הרבה מקרים שבהם טיפול באקנה שכולל שינוי תזונתי והיגיינה אינו מספיק, ובמקרים כאלה אפשר לעבור לטיפולים אגרסיביים יותר. הטיפולים האגרסיביים יותר לא צריכים להיות פילינג או קילוף, כי לפני שעושים קילוף עור אפשר לנסות לעשות שימוש בכל מיני משחות אנטיביוטיות. כמו כן, ישנם לא מעט סוגים של כדורים שמתבגרים עושים בהם שימוש כדי להתמודד עם פצעי הבגרות, כך שגם הבת שלכם תוכל לנסות את האופציה הזאת. בסיכומו של דבר, אחרי שילוב בין מספר טיפולים שונים וע"י טיפוח מתמיד היא תצליח להעלים את הפצעים הלא רצויים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה